راه اندازی کسب و کار اینترنتی

توسعه و معرفی کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

توسعه و معرفی کسب و کار اینترنتی

فروش فایل

دوست دارید برای خودتان یک سایت فروش فایل راه اندازی کنید ؟ سایتی که بتوانید با آن به راحتی کسب درآمد کنید ؟ کار سختی در پیش ندارید . برای راه اندازی سایت فروش فایل فقط چند قدم کوتاه فاصله دارید.

ادامه مطلب ...

چگونه وارد کسب و کار آنلاین شوم ؟

شرایط اقتصادی کشور روز به روز پیچیده تر  و مشکل تر می شود . برخی افراد چنیدن شغل دارند به تا بتوانند هزینه های زندگی رو پوشش دهند در این اوضاع و شرایط افراد کمی هستند که حاضرند ریسک مالی زیادی انجام بدهند تا به پیشرفت برسند ، در این شرایط بعضی از افراد به کسب و کار آنلاین روی آورده اند ، ولی نمی دانند از کجا باید شروع کنند ، در نتیحه همان قدر هم که تلاش کردند و پول به دست آورده اند از بین می رود .

  ادامه مطلب ...

چگونه در کسب و کار اینترنتی موفق شویم؟

برای کسب درآمد از اینترنت با ذوق فراوان انواع روش های کسب درآمد از اینترنت را امتحان کرده اید ، اما شاید راه به جایی نبرده اید ، یکی از مهمترین دلایل عدم صبر و حوصله می باشد ، برای کسب درآمد از اینترنت باید علاقه و صبوری فراون داشته باشید تا بتوانید موفق شوید ، این ذهنیت را از خود خارج کنید که یک شبه می توانید ره صد ساله را طی کنید و پولدار شوید ، بسیاری از وب سایتها هستند که چنین ادعایی می کنند که می توانید یک شبه پولدار شوید  ، اما با جرات به شما می گویم که کاری جز اینکه شما را فریب بدهند انجام نمی دهند .

 
ادامه مطلب ...

آموزش نصب و راه اندازی آمارگیر سایت Piwik

اگر شما صاحب کسب و کار اینترنتی هستید , و یک سایت دارید , لازم است بدانید که میزان بازدید سایت شما به چه صورت می باشد . در این ویدیوی آموزشی من به شما یاد خواهم داد که برای سایت خود یک‌ آمار گیر سایت  پیشرفته و صد البته رایگان نصب کنید و در سایت خود به کار بگیرید .

یک آمارگیر خوب می تواند به شما کمک کند تا در مسیر کسب و کار اینترنتی ، کار خود را آنالیز کنید ، سیستم های آمارگیر سایت مثل یک حسابدار عمل می کنند ، در لحظه به شما می گویند چه افرادی در کدام صفحات سایت شما وارد شده اند ، بیشترین صفحاتی که بازدید داشته اند کدام صفحات هست یا کدام صفحه شما کمترین نرخ بازدید را داشته است .

یکی دیگر از امکانات بی نظیر این سیستم این می باشد که می تواند به شما بگوید بیشترین جستجویی که در سایت شما شده است چه بوده ، حتما شما در سایت خودتان باکس جستجو دارید ، این سیستم به شما می گوید کاربران بیشتر چه چیزی را سرچ کرده اند و اینکه به کدام صفحات رفته اند .

می توانید با این سیستم به طرو دقیق آنالیز کنید کاربران بیشتر با چه کلمات کلیدی وارد سایت شما شده اند . و به کدام صفحات ارجاع داده شده اند .

در این مقاله من شما به صورت کامل یادخواهید گرفت که به چه صورت برای وب سایت خود یک آمار گیر بسیار پیشرفته نصب کنید ، صفر تا صد کار در این ویدیو آموزش داده شده است .

در این آموزش ویدیویی به برخی از مشکلات هنگام نصب پرداخته شده ، مشکلاتی که خیلی از کاربران با آن روبرو هستند .

در قسمت اول ویدیو آموزش نصب Piwik بر روی هاست آموزش داده شد است و در قسمت دوم آموزش راه اندازی و تنظیمات اسکریپت آمارگیر Piwik آموزش داده شد است .


مشاهده ویدیوی آموزشی نصب piwik

چگونه نماد اعتماد الکترونیک بگیرم ؟ ( آموزشی ویدیویی )

اگر می خواهید برای وب سایت خود نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد تهیه کنید و نمی دانید باید چطور این کار را انجام دهید در این آموزش قدم به قدم به شماخواهم گفت که چگونه اینماد وب سایت خود را فعال نمایید.

نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد چیست؟

نماد اعتماد الکترونیکی مجوز فعالیت شما در کسب و کار اینترنتی است که توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت ارائه می شود. شما برای گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی نیاز به گذراندن مراحلی دارید که در این محصول به آن خواهیم پرداخت.

اینماد برای هر کسب و کاری یک ضرورت محسوب می شود و نیاز است که اگر در کار خود جدی هستید حتما نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشید. با فراخوان های بسیار انبوهی که از جانب وزارت صنعت و پلیس فتا در خصوص فروشگاه های دارای اینماد ارائه شده است مردم به وب سایت های دارای نماد اعتماد دارند و خیلی سخت از سایت های بدون نماد اعتماد خرید می کنند.

  ادامه مطلب ...