راه اندازی کسب و کار اینترنتی

توسعه و معرفی کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

توسعه و معرفی کسب و کار اینترنتی

ساخت اپلیکیشن موبایل برای سایت

در دنیای امروز ما وابستگی های مختلف و متنوع بسیار زیادی رو به گوشی ها ، تبلت ها و یا هر دستگاه قابل حمل هوشمندی (که باز موبایل از همه شون مهمتره ) که به نوعی کارهای روزانه ما رو تسهیل کنه داریم ؛ و این نیازمندی به شکل عجیبی رشد و توسعه پیدا کرده که امروز به یک بخش مهم و حیاتی از زندگی ما تبدیل شده . و طبیعتا علت این محبوبیت ، وجود اپلیکیشن های مختلف موبایل هست که هرکدوم از اون ها قصد دارند به نوعی قسمتی از زندگیه ما رو تشکیل و همچنین قسمتی از مشکلات ما رو حل کنند .

” یک اپلیکیشن براش هست! “ تا به حال چندبار این جمله را شنیدید؟

از موقعی که اپلیکیشن های موبایل بازار تکنولوژی رو قبضه کردند ، دیری نشد که در تمامی بخش ها و جاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفتند . بازی و سرگرمی ، شبکه های اجتماعی ، اخبار و حتی کسب و کارها ، همه و همه ، در دسته بندی و رسته های خدمات رسانی مختلف ، رو به سوی اپلیکیشن ها آوردند و سعی کردند که از بازار یکه تاز اپلیکیشن های موبایل عقب نمونند . و به نوعی سهمی از این بازار پرسود داشته باشند .

ساخت اپلیکیشن موبایل برای سایت

تقریبا میشه به جرات گفت که امروزه برای هر چیزی یک اپلیکیشن موبایل وجود داره و کمتر موردی رو میشه پیدا کرد که براش اپلیکیشنی نزده باشند . مثلا شما فک کنید قصد دارید به مسافرت برید . از تهیه بلیط ، گزارش هواشناسی ، پیدا کردن مسیرهای مختلف (چه در شهر چه در جاده) ، تهیه غذا ، پیدا کردن رستوران ، یا حتی دستشویی در مواقع اضطراری