راه اندازی کسب و کار اینترنتی

توسعه و معرفی کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

توسعه و معرفی کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی چیست و چگونه آن را آغاز کنم ؟‌(آموزش ویدیویی)

کسب و کار اینترنتی : سلام به شما کاربران محترم وب سایت هایبرد بزارید همین اول کار یک تعریف کلی از  کسب و کار اینترنتی داشته باشم  به مجموعه کارهایی که در فضای اینترنت انجام میشود کسب و کار اینترنتی می گویند. به طور مثال:شما در گذشته برای خرید ساعت به فروشگاه ساعت فروشی می رفتید و ساعت می خریدید اما در حال حاضرشما ساعت را می توانید از اینترنت هم تهیه کنید ،بیشتر از۷۵% از کسب و کارها می توانند تبدیل به کسب وکار اینترنتی شوند.آگر شما کسب وکار دارید اما کسب و کار اینترنتی ندارید و از اینترنت پول در نمی آورید سخت در اشتباهید و از رقیبان خود عقب ماند اید.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی بر خلاف تصور عموم کاری بسیار ساده است و می تواند توسط هر فردی انجام شود. با دیدن این ویدیو کاملامتوجه خواهید شد که براحتی می توانید همین امروز کسب و کار اینترنتی خودتان را آغاز کنید.

یکی از راه های کسب درآمد سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی است که اکثر آنها نیز ابتدا از داخل خانه ها آغاز می شود و سپس رشد کرده و تبدیل به شرکت های بزرگ می شوند.

خیلی ها بر این باورند که راه اندازی کسب و کار اینترنتی فقط با سرمایه گذاری زیاد امکان پذیر است و باید برای شروع هزینه های زیادی برای صرف راه اندازی وب سایت و تبلیغات و… شود و یا باید مسلط به برنامه نویسی بود و خود با انجام کارهای فنی پیچیده یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرد.

  • آیا فکر می کنید برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی حتما باید کدنویسی کنید؟
  • آیا فکر می کنید نیاز است با شخص متخصص مشورت کنید؟
  • آیا شما هم فکر می کنید باید کالاهای زیادی را خریده و انبار کنید؟
  • آیا بدون سرمایه گذاری زیاد نیز می شود یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کرد؟

پاسخ خود را در این  مقاله به  صورت کامل خواهید یافت.

این مقاله رایگان را تا پایان دنبال کنید تا متوجه شوید  که چگونه باید کسب و کار اینترنتی خود را :

  • ۱۰۰% توسط خودتان
  • بدون نیاز به کدنویسی و متخصص
  • بدون هزینه های هنگفت!
  • بدون نیاز به انبار حتی ۱ محصول!
  • بدون نیاز به دفتر کار و در منزل

آغاز کنید .

چرا کسب‌ و کار اینترنتی؟

آیا تا به حال به کسب‌ و کار اینترنتی خود اینگونه نگاه کرده اید که بدون اینکه در محل کارتان باشید و حتی بدون اینکه در حال انجام کاری باشید کسب درآمد کنید؟

آیا تا کنون این احساس را داشته اید که فقط با داشتن یک وب سایت و چند ساعت کار روزانه درآمدی چند برابر حقوق ثابت کارمندی داشته باشید؟

آیا می توانید تصور کنید که زمانی که در حال تفریح و در مسافرت هستید پیامک های واریز پول به حساب آنلاین سایت شما پیوسته برایتان ارسال شود؟

خیلی ها تصور می کنند داشتن کسب‌ و کار اینترنتی کار دشواری است اما باید این موضوع را بدانید: همین الان که شما در حال مطالعه این متن هستید تعداد زیادی از صاحبان کسب‌ و کار اینترنتی در حال تجربه گفته های بالا هستند!

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

۵ اصل برای ساخت کسب و کار اینترنتی

شما چه پیشگام در راه اندازی یک استارتاپ باشید و یا یک مغازه دار، اگر به فکر فروش کالا یا خدمات خود به صورت آنلاین هستید. بهتر است که این ۵ اصل برای ساخت کسب و کار اینترنتی را مد نظر داشته باشید:

اصل اول: ساخت کسب و کار اینترنتی

ایده یا محصولتان بد است؟

قبل از هر اقدامی شما باید دست به تحقیق بزنید که آیا اصلا بازاری برای محصول و یا ایده شما وجود دارد! یا نه؟ کسی که شما را دوست دارد و می شناسد به شما در مقابل ایده یا محصول وحشتناک‌تان چه نظری خواهد داد؟! پس منابع نظرسنجی مناسب را انتخاب کنید.

اصل دوم: ساخت کسب و کار اینترنتی

استراتژی تجاری شما چیست؟

این موضوع برای من جای تعجب دارد که برخی استارت آپ ها یا کارآفرینان اینترنتی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود نمی‌دانند چطور بدون تعیین استراتژی پول گزافی را خرج بازاریابی می‌کنند.

شما بر چه اساس محصول خودتان را قیمت گذاری کرده اید؟

در کسب‌ و کار اینترنتی رقبایتان در چه حدی هستند؟

چگونه مشتریان جدید را جذب و حفظ می کنید؟

چه چیزی باعث رشد کسب و کار اینترنتی شما می شود؟

لطفا به این پرسش ها (و بسیاری دیگر ) پاسخ دهید. سپس طرح کسب و کار اینترنتی خود را آماده کنید. حالا آماده اید که به بازار حمله کنید. البته اگر شما طرح کسب و کار اینترنتی خود را با زندگی واقعی مقایسه کنید و بخش‌هایی را به آن افزودید و یا کاستید، آنگاه نتایج مثبت را خواهید دید.

بازاریابی محتوا یا (کانتنت مارکتینگ) چیست؟

بازاریابی محتوا یا (کانتنت مارکتینگ) چیست؟ : محتوا حرف اول را در کسب و کارهای آنلاین می زند. هر کسب و کار آنلاینی فارغ از بستر پیاده سازی باید محتوا داشته باشد. چه وب سایت باشد چه اپلیکیشن موبایلی و چه کانالی روی یکی از پیام رسان ها، باید محتوا ارائه کند. هیچ کسب و کار آنلاینی بدون داشتن محتوا قابل مشاهده نیست!

محتوا مهمترین عامل برای انتخاب است. اگر وب سایتی محتوایی نداشته باشد پس بهتر است از همان ابتدا نباشد. چون در واقع حرفی برای گفتن ندارد! امروزه کسب و کارهای اینترنتی فقط با محتوایی که ارائه می کنند می توانند پیروز میدان باشند.

جنگ امروز بر سر محتوا است. هر کسب و کاری محتوای بهتری ارائه دهد قطعا برنده است. محتوا یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی در دنیا است که امروزه کسب و کارهای اینترنتی به ویژه وب سایت ها در تلاش اند تا بتوانند از این ابزار قدرتمند نهایت استفاده را ببرند.

به استفاده کاربردی از محتوا برای تبلیغ محصول یا خدمتی بازاریابی محتوا می گویند. البته بهتر بود به جای واژه “تبلیغ” معرفی یا بازاریابی گفته شود. چون واقعا در بازاریابی محتوا، محتوای تولیدی اصلا رنگ و بوی تبلیغاتی ندارد.

در این مقاله قصد دارم در مورد بازاریابی محتوا و مزیت های استفاده از آن در کسب و کارهای اینترنتی صحبت کنم. همچنین نمونه هایی از بازاریابی محتوا در وب را معرفی می کنم و به کسب و کارهایی که با بازاریابی از طریق محتوا میلیونر شده اند اشاراتی خواهم کرد.

اگر کسب و کار اینترنتی شما با سرمایه کم راه اندازی شده است، اگر پولی برای تبلیغات ندارید، اگر رقبای سرسختی دارید و فکر می کنید رقابت با آن ها غیر ممکن است، این مقاله را حتما بخوانید.

دروغ هایی که به شما درباره کسب و کار اینترنتی می گویند

تقریبا مردم هم متوجه این مسئله شده اند که آموزش برای ثروتمند شدن ، الزامی است و همین باعث شده که یک عده از این فرصت سو استفاده کنند و مطالب نه چندان درستی در این زمینه منتشر کنند یا کلاس های آموزشی غیر معتبری تشکیل دهند و به قصد رسیدن خودشان به مال و منال ، بجای یاد دادن راه های پولدار شدن ، جیب مردم را بدتر خالی تر از قبل بکنند . در زمینه کسب و کار اینترنتی ، باورهای غلطی وجود دارد که می تواند شما را به اشتباه بیاندازد .خب حالا وقت آن رسیده که ۱۰ باور اشتباه را که در مورد کسب درآمد از اینترنت وجود دارد را برایتان بازگو کنم :

دروغ اول : فقط کافیست که ۴ تا ۵ ساعت در هفته کار بکنید !

دروغ هایی که به شما درباره کسب و کار اینترنتی می گویند 4

ممکن است که بتوانید برای مدت محدودی ، فقط چند ساعت در هفته کار بکنید اما حقیقت این است که برای همیشه نمی توانید به این روش کار و زندگی بکنید البته اگر به دنبال درآمد زیاد هستید ! شاید شما هم کتاب معروف تیم فریس با نام ” ۴ ساعت کار در هفته ” را خوانده باشید و از خودتان پرسیده باشید که یعنی واقعا او فقط همین قدر کار کرده و به این درآمد رسیده است ؟ جواب شما هم بله است و هم نه !

او ممکن است که برای مدتی موقتا تنها ۴ ساعت در هفته کار کرده باشد اما این رویه اش را نمی تواند تا به ابد ادامه دهد . شما باید هر روز صبح با انگیزه های انرژی زا از خواب بیدار شوید و به کارتان عشق بورزید و آن وقت است که ساعت ها و ساعت ها کار می کنید و علاقه تان به هدفی که دارید آن قدر زیاد است که شاید کار زیادتان به چشم شما هم فقط چند ساعت ناچیز بیاید .

دروغ دوم : شما تحت هیچ شرایطی نمی توانید از اینترنت درآمد کسب کنید

اعتقاد برخی از افراد این است که آکادمی های افزایش ثروت و چیزهایی از این قبیل ، فقط یک دروغ است و این جور نیست که ما واقعا درآمدی کسب کنیم . چنین افرادی باور ندارند که کسی می تواند از طریق اینترنت به کسب درآمد برسد . اما باید به شما بگوییم که چنین چیزی واقعیت دارد . شما می توانید از اینترنت علاوه بر این که درآمد کسب کنید ، حتی به یک درآمد میلیونی هم برسید .

هزاران نفر از طریق همین کسب و کار اینترنتی ، زندگی لوکس و مرفهی را برای خودشان به هم زده اند . باید بدانید که شما می توانید در حوزه ها و زمینه های مختلفی از اینترنت درآمد زیادی کسب کنید . من شدیدا به این موضوع معتقد هستم ، چون هم چنین چیزی را دیده ام و هم این که خودم این کار را انجام داده ام و همچنین تا کنون خودم به صدها نفر کمک کرده ام تا از اینترنت ، درآمد کسب کنند .

برای خواندن این مقاله جذاب بر روی لینک زیر کلیک کنید

افزایش ترافیک سایت با ۱۱ روش رایگان


افزایش ترافیک سایت یا افزایش بازدید سایت یکی از مهم ترین مهارت های ضروری برای هر صاحب سایت و یا وبلاگ می‌باشد. اگر سایت شما ترافیک و بازدید لازم را نداشته باشد، هیچ فروشی هم نخواهید داشت. در نتیجه منجر به کسب درآمد از اینترنت که معمولاً هدف اصلی راه اندازی سایت می‌باشد نیز نخواهید بود. در این مقاله من ۱۱ روش رایگان افزایش ترافیک سایت به شما معرفی می‌کنم.

ما برای افزایش ترافیک سایت مان باید بصورت منسجم و مداوم کار و تلاش انجام دهیم. با اجرای این ۱۱ روش رایگان افزایش ترافیک سایت، شما میتوانید برای افزایش ترافیک وب سایت و بهبود میزان فروش تان از همین امروز شروع کنید.

برخی از این روشهای افزایش ترافیک سایت که در این مقاله معرفی کردم، در کوتاه مدت و برخی نیز در بلند مدت جواب می‌دهد.

۱-انتخاب عنوان مناسب جهت سایت

با توجه به اینکه عنوان سایت در نتایج گوگل دیده میشود پس بایستی عنوان مرتبط و جذاب انتخاب نمائید تا کاربران مشتاق به کلیک بر روی عنوان سایت شما شوند.

۲- انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای هر مطلب

برای هر مطلب کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با موضوع نوشته شده انتخاب کنید تا مطالب شما در نتایج موتورهای جستجو پیدا شوند. استفاده از کلمات کلیدی مناسب میتواند سبب افزایش ترافیک سایت شود. ابزارهای پیشنهاد دهنده ی کلمات کلیدی زیادی وجود دارد که شما می توانید برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب با اهدافتان استفاده نمایید.

به عنوان مثال اگر دارای یک وب سایت مراقبت از حیوانات خانگی هستید، می توانید کلمات “مراقبت از حیوانات خانگی” را در ابزار مربوطه وارد کرده و کلمات کلیدی مرتبط برای استفاده در وب سایت تان را پیدا نمایید.

۳- انتشار مطلب در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی فیس بوک، تویتر، اینستاگرام و … بهترین مکان برای انتشار مطالب جذاب سایت شما و تبلیغ آن هستند. این روزها بازاریابی شبکه های اجتماعی بیشتر برای افزایش ترافیک سایت استفاده می شود. به سوالات افراد پاسخ دهید، به آنها توصیه های مفید و اطلاعات لازم را ارائه نمایید. تبدیل به یک عضو فعال در شبکه های اجتماعی شوید زیرا که در افزایش ترافیک سایت شما شگفتی می آفریند.

۴- نوشتن مقاله برای سایتها و وبلاگها

برای سایر سایتها و وبلاگها مقاله بنویسید تا در سایتشان منتشر کنند. نوشتن مقاله آن اندازه که فکر می کنید هم سخت نیست و می تواند بطور شگفت انگیزی موجب افزایش ترافیک و بازدید سایت شما شود. نوشتن در مورد چیزهایی که در مورد آن می دانید، در واقع فقط بازگو کردن آن موارد به دوستانتان می باشد. اصلاً احتیاج به استفاده از کلمات فانتزی و بزرگ نیست، زیرا افراد بیشتر احتیاج به اطلاعات اساسی و مختصر و مفید دارند.

مطلب مکمل » تولید محتوای بهینه سازی شده

۵- معرفی در انجمن های گفتگو مرتبط با سایت شما

باید برای افزایش ترافیک و افزایش بازدید سایت تان با تالارهای گفتگو، انجمن ها و وب سایت های نظرسنجی، بیشتر در تعامل باشید. اگر بازدیدکنندگان وب سایت احساس نزدیکی و ارتباط بیشتری با وب سایت شما نمایند، آنها بازدید بیشتری از وب سایت شما خواهند داشت و زمان طولانی تری در آن صرف خواهند نمود.

کمی سرگرمی و تفریح مانند سرگرمی های رقابتی، بازی ها و… در وب سایت خود اضافه نمایید. به صورت هفتگی یا ماهیانه بازی و مسابقه اجرا نمایید. اجرای مسابقه برای یک ماه، می تواند هزاران بازدیدکننده به سایت شما هدایت کند و موجب افزایش ترافیک سایت شما شود.

نرم افزار حسابداری ویژه آتلیه

نرم افزار حسابداری ویژه آتلیه ، متناسب با نیازمندی های صنف آتلیه داران و عکاسان از قبیل ثبت،تغییر و چاپ فاکتور صنف آتلیه داران و عکاسان، ثبت و مدیریت عملیات بانکی و همچنین امکانات کاربردی، ظاهری زیبا و منطبق با نیاز صنف آتلیه داران و عکاسان را ارائه می دهد.

 

امکانات نرم افزار حسابداری ویژه آتلیه :

 

1- صدرو قبض پرسنلی و هنری تعریف انواع خدمات و چاپ ها و تعریف قیمت اصلی و چاپ مجدد جهت تسریع در ورود اطلاعات

2- امکان تعیین زمان تحویل بر اساس نوع قبض به صورت اتوماتیک در نرم افزار حسابداری ویژه آتلیه وجود دارد .

3- ثبت تسویه حساب بصورت نقدی، چک، واریز به حساب و یا POS بانکی

مشاوره برای نرم افزار حسابداری ویژه آتلیه
مشاوره برای نرم افزار حسابداری ویژه آتلیه

4- امکان ثبت توضیحات مربوط به طراحی هرعکس در نرم افزار حسابداری پارسیان وجود دارد .

5- تعیین زمان و کاربر در فرآیند های صورت گرفته بر روی هر قبض(سفارش، عکاسی، طراحی، چاپ، تحویل و . . .) و پیگیری امور محوله به افراد

6- آرشیو عکس های مربوط به هر قبض و قابلیت ردیابی تصاویر از طریق بارکد، نام،شماره قبض و یا سایر مشخصات مشتری

7- امکان صدور پیش فاکتور قرارداد مجالس و تبدیل پیش فاکتور به فاکتور مجالس

8- انبار مواد مصرفی: انواع کارتریج، انواع داروی ظهور و چاپ

9- حقوق پرسنل را می توانید به راحتی در نرم افزار حسابداری ویژه آتلیه  انجام دهید .

10- صدور قبض به مشتری بابت خدمات ارائه شده و قابلیت ثبت بیعانه